close

(MV版本)

Phil Collins 菲爾柯林斯

繼之前分享的"can't stop loving you"

原來"You'll be in my heart"也是他唱的~

這首歌算是蠻久以前的歌了~

迪士尼動畫裡"泰山"的主題曲

(泰山動畫版本)


(Live演唱版本)

--------------------------------------------------------------------------

 

You'll Be In My Heart

Come stop your crying, it will be all right(來吧!別哭了,一切都會沒事的)
Just take my hand, hold it tight(儘管牽著我的手,握緊它)
I will protect you from all around you(我會守護著你就在你的周圍)

I will be here don't you cry(我會在這兒,別哭了)

For one so small,you seem so strong(對一個小個子來說,你看起來好堅強)
My arms will hold you keep you safe and warm(我會將你緊擁在懷裡使你安全又溫暖)
This bond between us can't be broken(你我之間的牽絆是無法被打斷的)
I will be here don't you cry(我會在這兒,別哭了)

cause you'll be in my heart(因為你永遠在我的心中)
Yes, you'll be in my heart(是的, 你永遠在我的心中)
From this day on(從這一天開始)
Now and forever more(直到永遠)
You'll be in my heart(你永遠在我的心中)

No matter what they say(不管別人怎麼說)
You'll be here in my heart Always(你永遠在我的心中,永遠…)

Why can't they understand the way we feel(為什麼他們無法理解我們的感受?)
They just don't trust what they can't explain(他們就是無法信任,他們所無法解釋的事情)
I know we're different but deep inside us(我知道我們是不太一樣但是內心深處)
We're not that different at all(我們並非那麼地不相同)

cause you'll be in my heart(而你永遠在我的心中)
Yes, you'll be in my heart(是的, 你永遠在我的心中)
From this day on(從這一天開始)
Now and forever more(直到永遠, 永遠…)

Don't listen to them, cause what do they know(別聽他們說的)
We need each other, to have and to hold(他們知道些什麼?我們彼此需要擁有與支持)
They'll see in time, I know(總有一天他們會懂,我知道!)

When destiny calls you, you must be strong(當命運在召喚著你,你一定要堅強)
I may not be with you, but you gotta hold on(我或許無法陪在你身旁,但是你務必要堅持下去)
They'll see in time, I know(總有一天他們會懂,我知道!)

We'll show them together cause...(我倆一起向他們証明!)

You'll be in my heart(你永遠在我的心中)
believe me, you'll be in my heart(相信我, 你永遠在我的心中)
I'll be there from this day on(我會在那兒, 從這一天開始)
Now and forever more(直到永遠, 永遠…)

You'll be in my heart(你永遠在我的心中)
no matter what they say(不管他們怎麼說)
you'll be here in my heart always(你永遠在我的心中)

Always...(永遠…)
I'll be with you(我會陪在你身旁)
I'll be there for you always(我會一直在那兒陪著你)
Always and always(永遠, 永遠!)
Just look over your shoulder(只要你抬頭往天上看)
Just look over your shoulder(只要你抬頭往天上看)
Just look over your shoulder(只要你抬頭往天上看)
I'll be there always(我一直都在那兒)

 

arrow
arrow

    澄澄媽咪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()